Yüksek Basınçlı Oto Yıkama Makinası (150 Bar) Dass PW 150MC

  • Sınıfının En Güçlüsü

    İncelediğiniz ürün geçmiş verilere dayanılarak sınıfının en güçlü temsilcisi ünvanını elde etmiştir.

Dass PW 150MC 150 Bar Basınçlı Yıkama Makinası, her türlü yüzeyde üstün performans sunmak için tasarlanmıştır. Bu mükemmel cihaz, en zorlu kirleri bile yüksek basınçlı su gücü ile kolayca çıkarabilir. Mühendislerimiz tarafından geliştirilen bu makine yoğun kullanım koşullarına dayanacak şekilde üretilmiştir ve uzun süreli çalışmalar için idealdir. Gövdesindeki yüksek kapasiteli yağ haznesi, soğutma işlemini en etkili şekilde gerçekleştirir ve ek bir soğutma sistemi gerektirmez.

Ayrıca, ön blok bölgesi ağır hizmetlere uygun olarak test edilmiş ve çatlama veya deformasyon yaşamadan her türlü koşulda kullanılabilir. Dass PW 150MC basınçlı yıkama makinası, su jetleri sayesinde yüksek basınçla püskürtülen su ile hızlı ve etkili bir temizlik sağlar. Bu mükemmel cihaz, standart bir su atışının dışına çıkarak farklı alanlarda çalışma yapmaya imkan tanıyan başlıklarla birlikte gelir. Rotopower başlık, kumlama başlığı ve benzeri ürün modifiyesi ile birlikte kullanıldığında, performansı ve deneyimi bir üst seviyeye taşır.

Güçlü tekerlekleri sayesinde, Dass PW 150MC basınçlı yıkama makinası, çalışma alanında kolay ve hızlı bir şekilde hareket edebilir. Bu cihazın pratik kullanım amaçlı tasarımı, seri ve zahmetsiz bir temizlik yapmanıza olanak sağlar. Ayrıca, sağlam rotasyon gövdesi, yumuşak tabanca sistemi, seramik pistonlu pompa, yüksek su debisi, geri tepmeye dayanıklı kontrol mekanizması, devre kesici, R4 çift kat çelik tel örgülü yüksek basınç hortumu, termik röle ile sağlanan motor koruması, by-pass sistemi ile sağlanan regülatör ve temizlenebilir dahili su filtresi gibi birçok özellik, Dass PW 150MC basınçlı yıkama makinasının dayanıklılığını ve performansını arttırmaktadır. Bu cihaz, işinizi kolaylaştırmak ve hızlandırmak için en etkili yol olacaktır.

1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.

2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.

3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu’nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.

4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.  Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.

9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.

10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.

    Ürün Hakkında Merak Ettikleriniz için Bize Ulaşın

    Benzer Ürünler

    Paylaş